fredag 15 augusti 2014

IDAG SÄTTER DET IGÅNG

Jag är så på G och uppe i varv. Äntligen, äntligen. Den här dagen har jag verkligen längtat efter.

Inte ens kontakten med AF kan få mig ur gängorna idag, trots att jag vet att jag fortfarande måste stå till arbetsmarknadens förfogande.
Pratade med min handläggare igår. Eftersom jag "bara" arbetar 75% måste jag fortfarande söka arbete 25% för att kunna fylla upp med ersättning. Det visste jag ju redan och naturligtvis kommer jag fortsätta säka arbete. Dock blir det inte i samma stora utsträckning som tidigare.
Bara känslan att jag nu får sätta mig på kontor igen i ett antal månader gör att jag nästan går på moln här hemma nu på morgonen. :)

Nu blir det morgonkaffe och datamys innan jag gör vid mig och pyser iväg.
Jag hoppas ni får en helt fantastisk dag där ute ... och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar