fredag 29 augusti 2014

IGÅR

Teddy och Pernilla var på kalas igår. Och när de kom hem
hade de goda kakor med sig.
Pernillas syster hade fått till det riktigt bra, så supergott 
det var.
Trots att jag är sjuk och det inte direkt smakar med något, 
så kände jag ändå hur kakorna smälte i munnen.
Är jag på väg att bli frisk då? :) :) :) 

Det har i alla fall varit en ganska jobbig natt där jag vaknat flera
gånger av min sjuka näsa ... usch säger jag bara.
Just nu känner jag mig ganska okej ändå, har alvedon i kroppen
som gör mig någorlunda normal. hahaha

Nu skall jag dricka lite mer morgonkaffe, kanske jag rentav blir
ännu piggare.
Jag hoppas ni får en strålande dag mina vänner, och var rädda
om er.

GODMORGON

... från gårdagen då mamma också bjöd på kaka efter maten. När jag knappt orkar tugga i mig mammas kakor, ja då vet man att jag är sjuk :) :) ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar