onsdag 13 augusti 2014

I DENNA STUND

Idag har jag ingen feber. Dock skulle man nästan kunna tro det, det är ju 
precis lika hett som jag tyckte det var igår ... MED feber. :) 

Jag har i alla fall piggnat till avsevärt och skall sticka iväg till Dessi och 
lilla Alexander. Får se vad vi hittar på. Men detta blir ju lite av sista 
sommarrycket innan allvaret börjar, åtminstone det här spontana 
dagsrycket går ju inte att göra sen när man sitter på kontoret dagtid.

Vi kommer att få en härlig dag idag också ... som alla andra dagar när 
vi hittar på något. Det enda molnet på himlen ... min himmel ... är just 
det, det är för lite moln och för mycket värme. Det känns inte att man 
duschat svalt precis. :) :) :) 

... tro´t eller ej, men det blir något svalare med sjal om halsen, 
det tar bort en hel det av det riktigt varma. Så just nu springer jag omkring 
med sjal nästan hela tiden. :) :) ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar