fredag 15 augusti 2014

ALLENA

Så trött jag blev när jag kom hem för ett par timmar sen. Plötsligt bara slocknade jag och sov riktigt djupt ända tills nu ... tur det är Fredag. :) :)
Annars har jag haft en superkul dag. Tiden har gått så himla fort att jag lätt hade kunnat arbeta ytterligare ett par timmar utan tvekan. :) 
Något annorlunda kommer det dock att bli ... och redan nästa vecka kommer jag att sluta arbetsdagen 17.00. Japp, jag förskjuter dagarna och börjar lite senare istället. Det passar mig alldeles utmärkt. På det sättet kommer jag hinna med en del annat som annars kanske inte blir av.

Mer om det sen. Nu skall jag mysa till det en stund för mig själv. Jag är mol allena, tror bestämt att resten  av familjen begett sig en sväng till Malmöfestivalen. Så jag skall passa på att njuta av en kopp kaffe i det tysta ... och bara vara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar