onsdag 6 augusti 2014

FÖRSOVIT MIG

Jag har försovit mig. 
Nej, jag skulle inte arbeta idag som tur är. Men klockan ringer ändå 
så att jag kan ta tag i jobbsök och liknande någorlunda
i tid om dagarna. Men idag ... idag sov jag som en sten ända tills
Dessi ringde och väckte mig.
Tur att hon ringde, annars hade jag sovit fortfarande och missat hela
förmiddagen.
Japp, så går det när man inte kan sova om nätterna ... och det är ju en 
himla tur att det nästan aldrig händer. :) :) 

Eftersom jag precis har vaknat orkar inte min skall fundera på det lite
djupare planet än. Måste dricka kaffe först och vakna till liv. :) 
Så jag säger bara godmorgon till er alla. Jag hoppas ni har vaknat
i tid och slapp rusa iväg med hjärtat i halsgropen i morse.
Ha en underbar dag alla och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar