tisdag 5 augusti 2014

KUNDE INTE ANNAT ÄN ...

... sova lite middag här hemma mitt bland städning och TV-tittande. 
Japp, det var ganska skönt faktiskt. Det enda tråkiga var att jag 
missade att åka hem till Dennis och Dessi som tanken var från
början. Och nu ... nej, nu kommer jag inte att somna, så jag får väl se
om jag inte kan få hit någon på kaffe eller nå't. :) :) :)

Jag tänker i alla fall säga godnatt till er alla. 
Men innan jag släcker ner tänkte jag visa allas vår lilla westernhjälte, 
cowboyen Alex. Han fick ju en cowboyhatt av Beatrice när vi var på 
High Chaparral.
Jag tyckte han klädde riktigt bra i den ... som i allt annat man sätter på
honom. hihi

Nu blir det natti natti härifrån, hoppas ni haft en bra kväll.
Sov gott mina vänner. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar