tisdag 5 augusti 2014

AVSLAPPNAD

Har suttit och lekt och filat lite här på bloggen. Det känns som evigheter
sen jag bara satt ner och gjorde ingenting ... där jag bara hade tid för eget
fjant. hehe
Men ikväll känner jag mig på så himla gott humör. Det måste bero på 
besök och telefonsamtal med bästa Pia. Så nu fick jag orken till att bara
vara. :) :) :)

Det var meningen att jag skulle arbeta i morgon. Men det visade sig att jag
inte behövde, så då kan jag umgås med familjen istället. Vem vet, kanske
vi hoppar på ett tåg någonstans och bara åker iväg.
Ja, man vet ju aldrig. 
Vi satt faktiskt och pratade om det vid middagsbordet. Varför inte liksom? 
Både jag och Beatrice börjar skolan och PJ om bara ett par veckor, så skall 
vi göra något mer denna sommar så är det hög tid att göra det NUUUU.

Dock inte ikväll. För ikväll är det kaffe och mys framför datorn och TV'n som 
gäller.
Jag hoppas ni också har en fin kväll och njuter av lugnet ... om ni nu har det
lugnt och skönt.
Slappa ... hörs sen igen.

... dagens middag ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar