fredag 8 augusti 2014

TRÖTTHET OCH MIDDAG

Jag har haft en riktigt ordentligt trött kväll. Efter maten har jag bara
legat och slumrat och inte orkat med någonting ... inte ens datorn, och
det vill inte säga lite det inte. hehe
Men man kan ju inte förvänta sig att vara pigg på kvällen när man först
är vaken halva natten, vaknar i ottan och sen håller igång hela dagen.

Det var ju inte alls meningen jag skulle arbeta idag egentligen, hade lovat
Beatrice att vi skulle hitta på något. Det är trots allt bara en vecka kvar 
innan skolan börjar och båda vill vi göra något mer innan allvaret 
sätter igång på riktigt.
Men hur det än var så kunde jag inte säga nej när de ringde efter mig. Och
efter att ha pratat igenom det med Beatrice så var allt ok. Vi får hitta på 
något på Söndag istället. :) :) 

Trots att det inte är ett jättetungt arbete så känner jag av det ändå. Har varit
igång ganska många timmar ... med surr och sorl runt mig. Så ja, nu är jag
riktigt seg och vill bara lägga mig ner under täcket.

Så det är väl dags för mig nu att säga godnatt till er. Jag hoppas ni har haft
en underbar dag och att kvällen fortsätter i samma härliga tempo som 
tidigare ikväll.

Ha en fortsatt mysig kväll och sov gott.

... dagens middag, kyckling och ris. Japp, det blev en av Beatrice favoriter ikväll ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar