söndag 10 augusti 2014

EN ANNORLUNDA MORGON

Det händer inte varje dag man vaknar till barnbabbel. Men idag har jag gjort det, här var liv och rörelser direkt när jag slog upp ögonen. hehe
Men både Beatrice och Pernilla tog sina ansvar och gick upp i morse när det vaknades till liv, som de supernannys de är. :) :) :)

Nu vankas det snart extra lyxig frukost. Jag som inte brukar äta direkt på morgonen får väl ta och föregå med gott exempel.
Och det vill till att vi verkligen äter ordentligt nu på morgonen så vi står oss ett tag innan det är dags för oss att äta igen. :) Åtminstone behöver barnen få i sig en rejäl frukost ... det skall ju ändå rasas och rusas sen.

Nu skall jag försöka vara social av mig ... trots morgon och trötthet.
Jag hoppas ni får en härlig dag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar