måndag 7 juli 2014

SPAKVÄLL MED BÄCK

Har haft en riktigt härlig spakväll här hemma och bara tagit hand om mig själv.
Jag har mått lite si sådär de senaste dagarna och mycket av det tror jag har berott på saknaden efter mitt lilla barnbarn.
Men vet ni, jag skall faktiskt få ha honom några timmar på Onsdag. Vi skall bara mysa, käka lite gott kanske, åka iväg till stan och hitta på något. Sooom jag ser fram mot Onsdagen ... LÄNGTAR. Med det i huvudet blev allt så mycket bättre och ikväll fick jag tummarna loss och fixade lite med naglar och annat ... bara för mig själv. Känner mig på riktigt gott humör. :) :) :) 

Nu blir det lite härligt kvällskaffe ... till Bäckfilmen som just nu går på TV4. Kan inte bli ett bättre avslut på den här dagen.
Jag hoppas ni också haft en bra kväll och att ni får en riktigt god natts sömn.
Sov gott alla, så hörs vi i morgon igen. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar