söndag 13 juli 2014

MITT I NATTEN

Då kör vi ett sent godnatt ikväll då.
Det var egentligen meningen att ett litet filmklipp skulle komma upp här ikväll. Men ja, vid det här laget känner ni väl mig. Hur jag än vänder och vrider så kan jag inte få upp det. Får hela tiden felmeddelande. Så det får bli nästa projekt ... förhoppningsvis i morgon. På något sätt skall det väl fungera det också ... som allt annat jag tar mig för. hehe
Då har ni något att se fram emot. :) :) 

Nu är det i alla fall hög tid för mig att krama kudden. Klockan ringer redan 7 i morgon bitti, så det vill till att jag hinner få mina skönhetstimmar ... kan ju alltid drömma. :) :) 
Och på tal om skönhet. Kolla in bilden här nedan. 60 år framåt i tiden ... det är inte illa att se ut så när man kommit över de 100. Eller?? hihi

Nu säger jag godnatt till alla söta. Hoppas ni haft en underbar Söndag och får en riktigt god natts sömn.
Sov gott alla ... 

... ålderns höst ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar