lördag 12 juli 2014

GÅRDAGENS GRILLFEST

Kom hem senare än vad jag faktiskt hade räknat med igår kväll, så det kändes inte som någon lysande idé att kasta upp en uppdatering till er då. Tänkte att ni ändå inte var vakna vid den tiden. Men jag hade visst fel, sorry. hehe
Men NU är jag tillbaka, pigg, alert ... och väldigt glad att jag varit på grillfesten och träffat gamla arbetskollegor.
Som vanligt, när vi träffas, hade jag sååå roligt. Det blev god mat, god dricka, härligt sällskap ... och mååånga skrattsalvor. :) :) 
Och nu dagen efter sitter jag och småler åt gårdagens babbel och händelser. Det är vid sådana här tillfällen jag saknar mitt gamla jobb extra mycket. Faktum är att varje gång vi träffas får jag en sådan klump dagen efter, där jag innerligt önskar att vi fortfarande var kvar som arbetskamrater på företaget som många gånger kändes som ett andra hem. :) 
Men som sagt, det är kul att vi åtminstone ändå har någorlunda kontakt. :) 

Nu är det morgonkaffe som gäller. Beatrice har redan satt igång med dagens "arbete" ... tvättning står på schemat. Japp, det är min dotter det ... energiknippet Beatrice. hahaha

Jag hoppas ni får en härlig Lördag alla, och var rädda om er där ute i vimlet.

GODMORGON








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar