måndag 14 juli 2014

101 DALMATINER

Snopet va? Idag blev det ett extra tidigt filmtips.
Pernilla och Teddy satt och berättade om lillprinsessan i Pernillas familj och hennes riktigt stora glädje över den här filmen. Och då tänkte jag "varför inte?". Det måste finnas många, stora som små, som älskar disneys gamla favoriter. Ja, jag är en av de. Jag älskar den här filmen, kan se den om och om igen. hehe
Japp, den här veckan pratar jag om "101 dalmatiner" ... och naturligtvis skall det vara den tecknade versionen.

Jag tänker inte tjata om filmens handling, tror många av er redan sett den ... i alla fall inte annat än att de söta små valparna blir kidnappade. Och ja, visst är hundar lika kloka, om inte klokare, än oss människor. Det är bara att titta på filmen och njuta. :) :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar