söndag 13 juli 2014

OM FAMILJEN

Nu har det gått ett litet tag sedan min lilla familj flyttade ut. Och jag måste ju erkänna att jag hade fel när jag tyckte att det var så hemskt. Nu har det blivit mer naturligt att vi träffas mellan varven, äter middag ihop ... ibland. Och man märker även på Alexander att han tycker det är roligt och han känner igen oss när vi väl dyker upp. Så det har blivit riktigt bra faktiskt. Och även om jag föredrar att ha lilleman runt mig så är det ändå ganska skönt att få morna mig i min egen takt, att få rå om mig ... och Beatrice ... på vårt eget lilla sätt.
Jag kände det igår när vi var hos Dennis och Dessi och åt middag. Det var DERAS hem ... och det var så naturligt. De behövde komma till sitt eget hem och jag märkte absolut en helt annan harmoni i hela familjen. Det var mysigt. :) 

Idag är det Söndag och en annan liten familj kommer och käkar middag med oss. Vi är alltså inte bortglömda. hahaha
Beatrice påbörjade förberedelserna redan igår till middagen som Teddy och Pernilla skall vara med på. Så ja, det rullar på ... det är väl så här det skall kännas när barnen blir vuxna och kommer på besök. hihi

Nu blir det morgonkaffe och lite mys framför datorn innan jag låter dagen ta sin början.
Jag hoppas ni också får en mysig Söndag. Och glöm inte ... var rädda om er. :) 

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar