måndag 14 juli 2014

MORGONMYS

Då har vi en ny vecka igen. Första gången jag hade den här mobilen på väckning ... hördes inte så jättebra tyckte jag. Men jag vaknade i alla fall.
Idag har jag lovat både Dennis och Teddy att hjälpa till. Men det får bli först efter mina jobbsökningar på förmiddagen. Jag har en hel del mail också som skall gås igenom ... så det blir en förmiddag full med datajobb innan jag kan göra något annat.

Men inget av det kommer att hända om jag inte först får mitt älskade kaffe i mig och får vakna i lugn och ro. Så nu ett par timmar framåt blir det bara lite mys i mitt eget sällskap. Det är inte helt fel det heller. :) :) 

Jag hoppas ni får en bra dag. Och har ni semester så ta vara på varje minut, dessa stunder kommer aldrig tillbaka.
Ha det bra där ute ... och var rädda om er.

GODMORGON



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar