måndag 7 juli 2014

PRISON BREAK

Nu när Teddy och Pernilla varit här så mycket den senaste tiden har de börjat kolla in Prison Break igen. Den amerikanska TV-serien slog igenom 2006 och bland annat jag satt som fastklistrad avsnitt efter avsnitt. Och nu när ungdomarna började kolla in den så ja, jag fastnade återigen. :) :) Jag tror de flesta som sett den håller med mig när jag säger att den är grymt bra. Så därför känner jag att detta är något jag absolut vill tipsa om under mitt filmtips.

Seriens början handlar om Lincoln som döms till döden för ett mord han är oskyldig till. Hans bror Michael gör sig skyldig till ett brott enbart för att hamna på samma fängelse som brodern. Avsikten är att bryta sig ut med sin bror.
Genom seriens och de fyra säsongernas gång beblandas fler och fler, och så klart en och annan kärleksdramatik.

Detta är en riktigt bra serie och det bästa numera är så klart att man inte behöver vänta på avsnitten från vecka till vecka som när den gick på TV. Bara att hämta hem avsnitt efter avsnitt från internet. Så har ni inte sett den så är det hög tid att göra det nu. :) :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar