tisdag 8 juli 2014

FORTFARANDE HETT

Jag trodde ju det skulle vara så mycket bättre när det åskat igår. Och det är klart att det inte känns riktigt lika tungt, men måste nog ändå säga att jag tycker att det är lika varmt och hett fortfarande. Det är en himla tur att jag fått låna Teddys fläkt, hade ju smält bort annars. Den har varit igång hela natten för att jag överhuvudtaget skulle kunna ligga ner i sängen inatt. :) 

Just nu är det morgonkaffe som gäller. I eftermiddag skall jag till Radix några timmar. Så nu på förmiddagen, när jag väl vaknat till liv, blir det inte så mycket datajobb utan mest lite undanplock så det också blir gjort. Kommer ändå att koncentrera mig fullt ut under dessa tre timmar jag är där borta, kan bli lite för mycket annars. :) 
Men som vanligt sitter jag och surfar och har lite småmysigt för mig själv innan dagen kan börja.
Jag hoppas ni andra får en bra dag och tar vara på den riktigt ordentligt, tror det blir en varm badvädersdag. 
Ha det riktigt härligt ... och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar