fredag 4 juli 2014

ODUGLIG

Jag har ofta sagt att jag lever i helt fel tidsperiod, är ju som bekant besatt av 1700-1800 tal. Så egentligen borde jag inte ha några problem med att leva utan alla dessa moderniteter. Men ack vad man ibland kan bedra sig. För eftersom jag nu vant mig vid en viss standard går det inte att plocka bort något. Det är som de brukar säga, man kan inte lära en gammal hund sitta. :) :) 
Så tjurig som jag är blir jag frustrerad när jag varken får igång TV'n eller min bärbara dator. Jag vet var felet ligger men kan inte fixa det. Det är då man känner sig en aning oduglig ... att inte kunna fixa sådant på egen hand. :( 
Så nu tar jag en paus ... åtminstone för resterande av denna kväll ... från alla teknikprylar. Det blir till att meditera, titta upp i taket ett tag, eller varför inte möblera om när jag ändå håller på? :) 

I vilket fall som helst säger jag redan nu godnatt till alla underbara där ute. Jag hoppas ni har haft en bra Fredag och att ni får en fortsatt mysig kväll.
Jag återkommer så klart i morgon ... med förnyade krafter. :) 

Sov gott ... hoppas på fina och glada drömmar. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar