lördag 5 juli 2014

FRUSTRATIONEN ÄR ...

... som bortblåst, jag har sovit bort allt. Det behövdes stängas av och bara vara igår. Visserligen blev det aldrig varken meditationer eller taktittande, men faktiskt så började jag ommöblering trots den sena timmen hehe. Och så klart blev det mycket tankar och funderingar när jag gick här själv. 
Så fort jag själv lyckats sålla och sortera bland dessa tankar hamnar de väl även här. Men här och nu är jag så trött att jag bara sitter och tittar på dataskärmen. Och dessutom ... jag har bara påbörjat ommöbleringen, har lång väg kvar. Så idag måste det prioriteras och då fortsätter väl tankeverksamheten kan jag tänka. :) :) 

Men just nu blir det en kopp rykande morgonkaffe ... bästa starten. Hoppas ni får en lika bra start på dagen med god frukost och mys i massor.
Ha det bra så länge, så hörs vi när jag själv också piggnat till. :) 

GODMORGON




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar