lördag 5 juli 2014

FAMILJENS KONSTNÄR

Inte hjälpte det med kaffe i morse. Tröttheten bara blev värre och värre ... så det fick bli ett par timmars sömn till. Så går det när man håller på att flytta möbler mitt i natten. hihi
Men oj vad pigg jag blev av detta då. Så när jag nu snart har druckit ytterligare en kopp kaffe är jag fit for fight för att fortsätta min möblering. :) :)
Men innan dess måste jag ju visa Alexanders första verk. Det är ett litet tag sedan den ritades, har hängt på kylskåpet ... det var ju så klart en present till pappan en dag när han kom hem från jobb. :) 
Är han inte duktig? hehe
Jag tror det blir nya Picasso av honom ... :) :) Så när saknaden sätter in efter mitt lilla barnbarn, kan jag alltid ta fram tavlan och kika lite på den. hahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar