fredag 4 juli 2014

VILKEN NATT ...

... jag har haft. Först och främst kom jag inte i säng förrän mitt i natten, trots att jag föresatt mig att få en lång och ordentlig natts sömn. Sen har jag vaknat en gång i kvarten. Varje gång jag somnat har jag vaknat av att Alexander har gråtit. Helt otroligt, jag vaknade inte ens av hans gråt när de BODDE här. Men nu ......
Det är den mest lustiga dröm jag varit med om, den har endast innehållit Alexanders gråt ... ingenting annat. Vet inte om drömmen ville säga mig något. Jag har ju inte träffat honom sedan de flyttade och detta är första natten jag har haft en sådan dröm.
Nåja, nu är jag vaken i alla fall ... och blir väl pigg också efter ett antal koppar kaffe. :) 

Nu på förmiddagen skall jag försöka se till att få lite datajobb gjort. Men först blir det som vanligt kaffe och "lek" framför datorn. Och som sagt, det får bli MYCKET kaffe så jag vaknar. :) 

Ha en fantastisk dag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar