onsdag 9 juli 2014

MYSIG MÅLTID IGÅR

JAAA, idag är det Onsdag. Dagens timmar kommer att snigla sig fram tills det är dags för mig och Beatrice att gå iväg till Alexanders dagis och plocka upp honom. :) Fast det kanske bara är bra ... då får jag förhoppningsvis gjort lite arbete på datorn nu på förmiddagen. ;) 

Några timmar som också var mysiga var igårkväll. Teddy och Pernilla bjöd på mat ... det händer ju inte varje dag precis hehe. Alla var involverade, till och med mamma som lånade ut sitt stora kök. Den enda som inte hade något med saken att göra var jag och det vattnades i munnen på mig så fort jag kom upp till mamma och såg vad vi skulle äta. :) :) :) 
Det blev en supergod kycklingsallad som Teddy knåpade ihop ... och det var såååå gott. Perfekt måltid en varm sommardag. :) 

Men nu är det som sagt en ny dag och morgonkaffet står framför mig. Så nu blir det lite mys framför datorn medan jag dricker kaffe och sen måste jag rappa på med lite jobbsök innan jag kan njuta av resterande dag. :) 
Ha en fantastisk dag ni också. Njut av dagen och var rädda om er.

GODMORGON






2 kommentarer:

  1. Är det hans goda baguetter också? Jag har sagt till han att han måste öppna sin salladsbar väldigt snart :) :) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, den här gången var det färdiga baguetter ... även om Teddy gör minst lika goda. :) En salladsbar är ju ett riktigt bra förslag. Det skall jag säga till honom. :)

      Radera