tisdag 8 juli 2014

KOLLAR GAMLA AVSNITT

Nu tänkte jag säga godnatt till alla söta. 
Har suttit och kollat på lite Prison Break med Teddy och Pernilla, och tänk, jag tröttnar aldrig på den serien. :) :)
Om någon timme till blir det väl sängen, och jag hoppas verkligen att jag somnar snabbt och sover HELA natten så att det går fort tills morgondagen. Det är då jag och Beatrice skall umgås lite med Alexander, och jag vet att Beatrice också längtar riktigt mycket. hahaha

Mer om eftermiddagen hade jag faktiskt tänkt vänta tills morgondagen med att berätta om. Måste ju ha något att längta efter, eller hur?  :) :) :) Skall sanningen fram så väntar ytterligare ett avsnitt på mig, så tänkte skynda mig för att hinna med det.
Jag hoppas ni har haft en skön och härlig kväll och att natten blir bra.
Vi hörs i morgon igen ... pigga och glada.

Godnatt alla och sov så gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar