torsdag 3 juli 2014

MYRORNAS KRIG

Dagen på Radix var inte riktigt lika produktiv som förra gången. Men jag är nöjd ändå, och det beror förstås på den korta intervjun jag plötsligt kastades in i, som kundtjänstmedarbetare. Tänk att en sådan liten sak kan göra att humöret drastiskt stiger. Jag kände mig sååå lyckad efter detta korta möte. hihi
Dock sjönk det något igen när inte eftermiddagens planer blev riktigt som jag tänkt mig. Så istället för att styra nosen mot Dennis och Dessi, blev det raka spåret hem. 

Nu blir det en god kopp kaffe innan jag sätter fart och försöker få igång min TV. Har ju inte haft igång den sen Dennis flyttade hem igen och nu när han flyttat ut och jag flyttat på TV'n, har jag världens myrornas krig i rutan. Jag som är så oteknisk skall alltså försöka få bort alla dessa myror som hoppar på TV-skärmen. Har ingen aning om var alla dessa sladdar och kablar leder någonstans. Detta blir ett intressant projekt. hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar