söndag 6 juli 2014

HITTILLS

Har suttit och njutit läääänge med mitt morgonkaffe och min nya datahörna. Så märkligt det känns att sitta uppkrupen i sängen och ha dataskärmen på andra sidan rummet. Nu saknas bara en del små detaljer för att få det ännu mysigare. hehe

Nu blir det i alla fall snart lite sen frukost och sen blir det spring igen. Jag vet, skulle ju inte göra något idag. Men Beatrice har bestämt med mormor att åka iväg en sväng till kyrkogården så jag tänkte att då kan jag hänga på. Har ändå inte bilen hemma, så jag får väl passa på när någon skall iväg och göra något. :) 

Och på tal om något helt annat, jag är så himla glad för min nya kamera. Springer här hemma och fotograferar allt jag ser. hihi
Det varken hänger eller segar sig och ja, jag är supernöjd. :) :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar