onsdag 2 juli 2014

DET FÅR BLI GODMIDDAG

Alltså, jag tror knappt mina ögon när jag kollar klockan.
Vaknade som vanligt runt 6 snåret och gick upp och satte igång kaffekokaren. Men av någon anledning satte jag mig inte vid datorn som jag alltid brukar. Och ja, mitt internet fungerar igen. Nej, jag gick och lade mig igen ... och vaknar nu. Det händer aldrig annars. Jag som brukar vara uppe före tuppen. Vet inte om det var omställningen i morse, här var alldeles för tyst på något sätt, så jag bara lade mig igen. :) :) :) 

Teddy och Pernilla följde med hem igår ... så efter att Teddy fixat och donat fick jag äntligen internet igen, såååå nice.
Det blev en hel del foton tagna igår också ... som vanligt ... hos Dennis och Dessi. Men eftersom jag bara hade mobilen att blogga ifrån ville jag inte slösa energi genom att lägga in alltför många bilder. Så det kommer upp under dagen. Men nu först måste jag försöka vakna till snabbt. Har ett späckat schema och eftersom jag nu vaknat så sent så måste jag rappa på lite. Det får bli en väldigt kort startsträcka. hehe

Jag hoppas er dag har börjat bra i alla fall och att ni har en kanondag där ute. Ha det bra så länge, så hörs vi om ett litet tag igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar