söndag 7 december 2014

BRA LOKALSINNE

Alltid när jag skall någonstans säger alltid någon i familjen "hittar
du dit" eller "skall jag förklara vägen". hihi
Visst, så är det. Det är nog ingen som inte vet hur dåligt mitt lokalsinne
är. :) :) 

Idag när jag kom till stallet så sa Carola att de skulle ha julshow på hennes
ridklubb på Lördag. Nja, tyckte jag. "Det är klart vi skulle kunna komma. Men
jag vet ju inte var det ligger, du får förklara vägen i så fall".
Carolas kommentar: "Det är inga problem". Hon tog resolut upp en lapp
där hon väldigt noga ritat upp vägen för mig. :D :D :D

Japp, som jag sa. Alla vet hur bra lokalsinne jag har. hahaha



4 kommentarer:

  1. Som sagt,jag har snart känt dig i 30 år och känt av ditt lokalsinne några gånger under den tiden �� Carola

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha. Ja det är ju bra, då behöver jag aldrig förklara mig. :D

      Radera
  2. Ditt lokalsinne är kasst tur att det finns folk som skriver kartor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en del av min charm. hehe
      Ja, det är verkligen tur jag har kartskrivarna. :D

      Radera