torsdag 11 december 2014

JULKLAPPAR OCH BIG BROTHER

Det är tur att julen närmar sig med stormsteg. Jag 
längtar verkligen tills den normala vardagen är tillbaka. 
hahaha 
Skulle iväg och fixa ett par saker efter maten. Kom hela 
vägen dit när jag upptäckte att jag fortfarande var kortlös. 
Så nu tror jag minsann att jag behöver logga ut ett tag. :) :) :)

Som om inte det var nog ... när jag väl satte mig med julklappsinslagen
så kunde jag inte hitta namnetiketterna. Alltså vaaaaa...... hahaha 
Men jag redde ut det så nu andas jag lugnt igen. Lite inslag ... och
MYCKET Big brother. Det är ju final i huset ikväll....det kan man
ju inte missa. :) :) :) 

Men nu säger jag iallafall godnatt till alla. Jag hoppas ni har 
haft en riktigt bra dag och en något lugnare kväll än mig. hihi
Sov gott och dröm sött. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar