tisdag 9 december 2014

MORNAR MIG MED C-VITAMIN

När jag vaknade i morse stod kaffet klart i kannan ... och Beatrice hade
redan varit ute med Bandit ett par gånger. Och inte hade hon väckt
mig heller när klockan började tjuta halv 6. Så när jag steg upp halv 7
var Beatrice på väg att sticka till praktiken. 
Fick lite dåligt samvete, jag brukar ju följa henne när jag ändå är
ute på morgonpromenaden. 

Nör jag väl har mornat mig skall jag försöka mig på lite julklappsinslag
istället för datajobb. Jag känner att jag inte hinner med så mycket
som jag skulle vilja på kvällarna. Så jag får se om jag kanske kan
få lite ordning på det nu på morgonen istället.
Just nu ser mitt sovrum ut som en lagerlokal. Jag har samlat ALLA
julklappar mitt på golvet i rummet. haha
Och det är inga små klappar precis. Så jag får hoppa över allt varje
gång jag går där inne.

Men nu blir det först morgonkaffe och lite vitamin så jag vaknar till liv. 
Och jag hoppas ni också vaknat till liv denna härliga morgon. Ha en
underbar dag alla och var rädda om er där ute.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar