måndag 8 december 2014

PRISONERS

Detta är väl kanske inte min typ av film ... egentligen. Men jag hade blivit
rekommenderad att kolla in den. Och jag tänkte att "varför inte". Alla gillar
ju så klart inte smöriga filmer som jag då. hehe

Men faktiskt, den var riktigt bra. När man väl började titta på den, gick det
inte att sluta. Filmen var ju ganska lång. Men nej, jag kunde inte pausa
ändå ... var tvungen att veta slutet först.
Filmen heter "Prisoners", och som sagt ... den var grym.

HANDLING:
Två små flickor blir kidnappade. Och när föräldrarna inte får den hjälp de
tycker att de borde få tar flickornas pappor saken i egna händer.
Jag kan ju säga som så att jag satt och kikade mellan fingrarna mer än en
gång. hehe
Filmen är riktigt sevärd och jag rekommenderar starkt att ni tittar på den. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar