söndag 7 december 2014

DET BLEV VITLÖKSBRÖD

Idag tänkte Teddy bjuda på hemmagjorda kebabrullar. Pernilla
hade önskat det och det lät så gott att det vattnades i munnen på
mig redan när de berättade det. Så när vi var ute och körde passade
Teddy på att handla det som behövdes.
Och sen tänkte väl ingen av oss på det. Vi uträttade vad vi skulle och
kom äntligen hem och Teddy skulle ställa sig vid spisen. Och gissa
vad? Han hade köpt vitlöksbröd istället för vanliga. Hmmm ... jag är
inget fan av vitlök, ogillar det mesta som har vitlök i sig.
Stackars Teddy såg helt förstörd ut när han upptäckte att han hade
fått fel sorts bröd. :) :) :) 
Men när väl köttet, alla grönsakerna och massor av kebabsås kommit
på plats, ja då var det ju inte så hemskt i alla fall. Jag åt med god
aptit och det smakade utsökt ... trots vitlöksbröd. hahaha

Nu är det natten som gäller och jag tänker krypa ner under täcket
med gott samvete. Har hunnit med massor idag så det är en trött "jag"
som äntligen landar i sängen.
Jag hoppas ni haft en bra Söndag och fått ladda batterierna inför en
ny vecka.
Godnatt och sov så gott alla.
Sweet dreams


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar