torsdag 4 december 2014

ALLENA OCH LITE SMÅKUSLIGT

Nu är mobilbatteriet på väg att lägga av ... och jag som inte har
någon sladd med till jobbet och kan ladda. Usch ...
Tycker allt att det är lite småläskigt här när det börjar lida mot
kväll. Visst funkar allt här ... och det är klart att jag har telefon. 
Men ändå känner jag lite extra trygghet när jag har mobilen ... om 
det skulle behövas.

Tror faktiskt att gatans rykte gör mig något nojig. Stans värsta gata 
heter det ju. Dock tycker jag alla runt omkring som jobbar på gatan 
är jättetrevliga. Men som sagt, det är dagtid och mycket liv och rörelse.
Det känns inte lika läskigt då. hahaha

Som tur är så är det inte så länge kvar på arbetsdagen, så jag tar 
mig väl en kopp kaffe och slappnar av tills klockan närmar sig 
arbetsdagens slut. :) :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar