måndag 7 juli 2014

VAKEN NATT

Jag mådde inte alls speciellt lysande igår. Var seg med lite huvudvärk på kuppen. Så mitt godnattinlägg uteblev, kände att jag inte kunde sätta mig vid dator precis då. Och jag slocknade faktiskt.
MEN ... sen hände ju något. Vaknade efter bara någon timme och kunde inte somna om på HELA natten. Och det är ganska ovanligt när det gäller mig ... att jag är vaken precis en hel natt.
Jag har legat och vridit och vänt mig, rest mig ur sängen, lagt mig igen, klickat in mig på datorn. Ja, hela natten har varit riktigt hopplös. Kan ju säga att detta händer i regel bara när mitt huvud är så fullt av tankar att jag inte kan stänga ute något.
I morse ... runt 5 tiden ... slocknade jag igen tre timmar. Konstigt nog är jag inte speciellt trött trots de få timmars sömn jag dragit på mig.

Nu skall jag först dricka lite mer morgonkaffe innan jag fortsätter att berätta för er om gårdagen och natten. Så håll ut ... det kommer mer.
Under tiden ... ha det jättebra, och var rädda om er.

... och så här kan det se ut en sömnlös natt ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar