söndag 6 juli 2014

UT I DET BLÅ

Följde med mamma och Kalle ut en sväng. De hade ju som sagt bestämt med Beatrice att åka en sväng till kyrkogården och japp, jag hängde på. :) 
Det var sååå hett ute så när vi var på kyrkogården hittade jag ett träd jag ställde mig under, det var det enda stället på hela kyrkogården där man faktiskt kände att det var behagligt.
Nej, men inte skall man klaga när det äntligen är sol. Fast något svalare hade inte gjort något, om det så bara hade varit en liiiiten bris så hade man kunnat vara ute hur länge som helst. :) 

Det var ju egentligen meningen vi skulle hem till Dennis och Dessi också en sväng. Som sagt, det var ett litet tag sedan jag träffade mitt lilla barnbarn. Men som vanligt fick vi ändra planerna, då Dennis och Dessi inte hade samma planer som oss hehe. Så vi fick köra hemåt istället.
Ja, ja, städningen försvann inte, den väntade lugnt på mig när jag kom hem. Så det var bara till att sätta igång att röja efter omflyttningen jag haft. Får se hur lång tid det tar innan jag har allt på plats. Förstår inte var allt "skräp" kommer ifrån. Litet utrymme ... men HUR mycket som helst ändå. hahaha














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar