måndag 7 juli 2014

PAUS MELLAN ÅSKAN OCH JOBBSÖK

Sitter här i lugn och ro med mina jobbsökningar när jag hör världens knall utanför mitt fönster. Tror jag hoppade två meter upp i luften hahaha. Det var bara åskan som kom på besök. :) 
Jag gillar ju absolut inte åska, men till och med jag inser ju att det inte var en dag för tidigt. Tror det var därför jag var så tung i huvudet igårkväll. Och idag är det inte mycket bättre, smälter ju snart bort. Så detta behövdes verkligen. :) 

Jag är dock inte klar med mitt "jobb" riktigt än.Men eftersom det är så kvavt och jag tycker det är alldeles för varmt, tar det lite tid. Har svårt med koncentrationen och att rappa på. Så det får ta den tid det tar helt enkelt.
Nu blir det en LITEN paus med en STOR kopp kaffe, innan jag sätter igång igen. :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar