fredag 3 juli 2015

GÅRDAGENS ROLIGA

Ja, här kommer en lite rolig sak som hände igår.

I rummet där jag sitter är vi 4 personer. Rummet är ganska litet så det blir att våra fyra bord tar upp den största ytan.
Och igår var det som vilken dag som helst. Vi satt där i tystnad och jobbade på. Plötsligt tittar en av tjejerna upp i taket och börjar skrika. Jag fattade ju så klart inte vad som hände, jag såg inget. Men eftersom hon började skrika blev jag också rädd, började gasta och sprang ut ur rummet. 😁😁😁

Min kollega tyckte hon såg ett råttansikte i det där lilla hålet ... och fick värsta paniken. Det hade jag garanterat också fått om jag sett något. hehe

Hela företaget blev väldigt engagerade och skulle kolla. Så klart såg de inget. Men jag kan ju tala om att killarna här tyckte det var superkul med hysteriska kvinnor, och hade himla roligt åt det resten av dagen.  hahaha

Men i förebyggande syfte ... det fick bli silvertejp tills någon har kollat på det. 😀😀😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar