söndag 5 juli 2015

FICK HJÄRTAT I HALSGROPEN

Ja, alltså ... det är inte lätt att vara lättskrämd i vissa lägen. hihi
Gick här hemma i lugn och ro, pysslade och röjde lite i köket, när
jag plötsligt hörde världens brak i hallen.
Tur att jag inte höll något porslin i handen just då, för jag tappade
allt jag höll i händerna och flög två meter upp i luften. :) :)  Och ja,
hjärtat stannade nästan ... bokstavligt talat. :) 
Jag rusade ut i hallen. Och där stod Bandit ... PÅ ANDRA SIDAN två 
kartonger som hade vält och blockerat gången. Han blev lika snopen 
som jag, han bara stod där och kikade ungefär som "vad var det som 
just hände". hahaha

Och förstår ni vilken tur jag hade? Allt brakade ner bara någon 
millimeter från min älskade spegel. Jag hade gråtit floder om den 
brakat i golvet. PUH ...... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar