onsdag 8 juli 2015

DET BLEV HEMMAGJORDA KÖTTBULLAR

Kikar in och säger godnatt. Jag har inte varit så jätteproduktiv
här idag. När jag väl hade landat i sängen framför TV'n var
det kört, jag blev liggandes där resten av kvällen. :) :)
Men innan dess hann jag i alla fall äta en enkel, men riktigt
smarrig, middag som Pernilla fixade till ... innan hon och 
Teddy gav sig ut på egna äventyr. hehe
Ja, vad säger man? Hon är ju för go ... min svärdotter. Hon var
så rädd om Beatrice och visste vad Beatrice skulle pyssla med
om hon fick chansen ... ställa sig vid spisen och laga
middag, och med hennes onda fot. Så söta Pernilla ställde sig
och donade så det bara var för mig och Beatrice att värma
maten när jag väl kom hem. Är jag bortskämd eller är jag
bortskämd? hahaha

Nu kommer snart John Blund på besök så jag rundar av nu.
Jag hoppas ni haft en riktigt bra dag alla och myst ordentligt
under kvällen.
Ha en god natts sömn och dröm sött. :) 

Sov gott ...... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar