torsdag 9 juli 2015

JAG GRÄT SOM EN BABY

Jag är en riktigt blödig person. Alla som känner mig vet att jag gråter
när jag är glad, ledsen, läser en bok, tittar på en film med både lyckliga
och tråkiga slut. Ja, jag gråter till allt. hihi

Igår var inget undantag. :)
Jag hamnade framför ett avsnitt av "tillbaka till Aidensfield". Jag måste
ju ha trott att allt detta hände just mig ... för jag grät som en liten unge som
precis tappat sitt godis när en av huvudrollsinnehavarnas lilla baby dog.
När avsnittet väl var slut fortsatte tårarna rinna.
Helt fantastiskt att man kan leva sig in i en annans roll på det här sättet. hihi

Vissa saker bara sätter sig skallen på mig och jag kan fortfarande känna den
sorg jag kände igår när jag tittade på TV. Nja okej, jag gråter inte. Men jag
tror att om jag skulle tänka tillbaka riktigt ordentligt till gårdagens avsnitt
så hade det säkert kommit en och annan tår igen. hahaha

Här behövs det inte skäras lök minsann. Det räcker med att kolla in lite
TV. :) :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar