fredag 10 juli 2015

FREDAG REDAN???

Det känns som det var igår jag satt här och tänkte att det var skönt
att jag skulle slippa ställa klockan dagen efter. Nu är vi där igen ... och
jag förstår inte vart veckorna tar vägen.
Men jag sover i alla fall mycket bättre än vad jag gjort på länge. Det
måste ju bero på all huvudbry jag håller på med om dagarna. Det
är långa dagar, och jag sitter framför datorn precis hela tiden, har
en rast mitt på dagen och all annan tid blir det till att knappa så
fort jag kan på datorn. Det är kanske inte så konstigt då att jag
är trött på kvällarna ... och somnar långt innan jag skall egentligen. :) 

Nu är det i alla fall Fredag morgon, och jag har en dag till att jobba
hårt.
Nu blir det till att sluka en kopp kaffe och fixa till mig innan tiden
har rusat iväg helt och hållet.
Och ni andra får ha en bra Fredag ni också. Ta vara på dagen och
var rädda om er, så blir dagen säkert riktigt bra. :) :) 

Ha det bäst så hörs vi senare.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar