måndag 1 december 2014

WHAT ABOUT FILMTIME

Det har väl inte undgått någon att jag älskar film. Det är så klart därför
jag även har mina filmtips här på Måndagar.
Nu är ju jag en modell äldre och är riktigt svag för äldre filmer. Men jag
vet att jag har många yngre läsare också ... och jag har svårt för att tänka
mig att alla älskar gamla filmer som t.ex Lassie, gamla Elvisfilmer eller
liknande. Så jag försöker även kolla in nya filmer.
Jag har hört att alla yngre brukar kolla in de här gratissidorna med filmer
där man registrerar sig för att kunna kolla film. Så jag tänkte att jag
också skulle göra det för att kunna hålla mig á jour med filmvärlden. hehe

Ja, det visade sig att det var lättare sagt än gjort. Jag försöker verkligen. Men
av någon anledning får jag inte registreringarna till att bli till.
Det var det jag satt och lekte med igår kväll.
Det är kul att leka sig till saker och ting. Visst sliter jag mitt hår. Men när
jag väl får till något så blir jag riktigt imponerad av mig själv, att jag
lyckats med att hitta rätt i datavärldens djungel.

Detta har jag hållit på med nu ett tag. Och eftersom jag inte fått till dessa
registreringar ... och vågar så klart inte trycka hej vilt heller ... så hoppar
jag över veckans filmtips.
Eftersom jag inte har så många timmar per vecka att sitta och leka med
sådana saker tar det lite tid.
Jag vet, det borde inte vara så svårt att registrera sig på en sida. Men tro mig,
det har inte fungerat för mig. Tror jag missat att trycka på någon knapp för
att slutföra. Och med tanke på att jag ofta är så trött på kvällarna missar
jag lätt enkla saker.
Men jag ger inte upp. Jag har kommit så här långt, jag lär mig det också
så småningom. :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar