fredag 5 december 2014

LÅNG NATT

Att jag inte kan lära mig att jag INTE skall lägga mig ner när
jag tittar på TV.
Nu har jag gjort det igen ... slocknat från kvällen och naturligtvis
även TV-programmet som jag inte fick missa. :( 
Vaknade mitt i natten ... och så klart, kunde inte somna om.
Japp, det blev nattkaffe ... klockan 02. :( 
Det stör mig att jag inte ens kan hålla ögonen öppna under
favoritprogrammet. Så när jag satt här och drack kaffe försökte
jag leta fram programmet för att kolla på det i efterhand. Men
givetvis var det för tidigt, programmet har inte lagts ut än.
Typiskt ... blir riktigt irriterad på mig själv. 

Jag har en känsla av att denna Fredag blir låååång och tröttsam.
Det är tur att det är sista arbetsdagen för veckan, så man kan sova
ut dagen efter. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar