onsdag 3 december 2014

KVÄLLEN

Tanken var att jag och Dessi skulle ge oss iväg för ett par inköp
ikväll när jag slutat jobba.
Och visst gjorde vi det. Dock blev det mycket, mycket mer springande
än vad jag räknat med ... och inte alls det jag tänkt från början.

Jag hade nästan glömt hur kroppen mår efter ett par timmars
affärsspring. :) 
Och ändå är jag långt ifrån klar. För som sagt, inget av det jag
tänkt ikväll blev av. Så i morgon bär det av igen ... då måste jag 
inhandla det jag tänkt från början.
Jag fick i alla fall handlat en hel del så nu är det inte så väldigt
mycket kvar, som tur är. :) :) 

När jag väl var hemma igen var jag helt slut. Så efter lite mat
däckade jag på sängen framför TV'n. Japp, där sov jag ett par
timmar tills mobilens arga ringande påminde mig om att det ju 
faktiskt inte var natt än. hehe
Vi får väl se om jag inte kan försöka slockna snabbt igen så att
jag inte är helt död i morgon bitti när klockan ringer.

Jag hoppas ni också haft en bra dag. Förhoppningsvis har ni
haft en något lugnare kväll än mig.
Nu säger jag godnatt till alla. Ha en riktigt god natt på er ... och
sov så gott. :) :) 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar