tisdag 2 december 2014

JAG AKTIVERADE

Det är nu man skall säga att jag imponerar. hehe
Klart som korvspad att jag fixade till min registrering på filmsidan,
så nu har jag inga ursäkter längre till lite nyare filmer
här på bloggen. :) :) 

Men jag måste ju säga att ibland när jag sitter och håller på med
olika sidor på nätet har jag hela tiden varningsorden från folk
runt mig, både från mina barn och mina härliga läsare, att inte 
trycka på vad som helst så att jag plötsligt får en faktura på något
jag beställt som jag inte ens visst om. hahaha
Så nu är jag noga med att LÄSA vad det är jag trycker på.

I detta fallet hade jag rätt. Jag hade missat sista delen med slutförandet
som gjorde att jag sen kunde kolla film. Jag vet inte hur jag kunde
missa det, det stod med stora bokstäver hur jag skulle göra för
att aktivera mig på sidan ... men den detaljen hade jag helt missat
kvällen innan. :) :) :) 

Men som sagt, nu är det grönt ... så nu kör vi på. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar