söndag 7 december 2014

DRICKER SENT MORGONKAFFE

Det var längesen jag sov så här länge. 
Vaknade till runt halv 8 något men slocknade lika snabbt 
igen ... för att vakna ordentligt halv 10.
Jag hade en riktigt kul kväll igår. Det blev inte överdrivet sent
och inte överdrivet mycket heller. Det var precis lagom och jag
tog mig faktiskt därifrån utan att vingla alltför mycket. hahaha

Idag är det en hel del som händer. Och det första ... när jag vaknat
till liv och fått i mig massor med kaffe ... är stallet. Japp, Beatrice
börjar i ytterligare en ny grupp. Den här gången är det som sagt
åter igen på Söndagar. Men det blir senare än vad det varit innan,
och hon får sin gamla ridlärare tillbaka. Tror faktiskt att det är
det som saknats en del hos Beatrice. Så det skall nog gå bra. :) 

Nu skall jag sluka mitt kaffe, ut och jogga en stund med Bandit och
sen får väl dagen ta sin början.
Ni får ha en fortsatt fantastisk förmiddag och var rädda om er där
ute.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar