onsdag 1 juli 2015

JAG SAMMANFATTAR MIN ANSTÄLLNING

Nu har jag varit anställd en månad. Det har varit både uppgångar och
nedgångar, ros och ris, beröm och kritik. Men jag trivs supermycket,
och hoppas så klart att anställningen skall fortsätta länge än. Detta är,
som jag sagt innan, bara ett vik, och man vet aldrig vad som händer.
Kanske det behövs fler resurser när detta vik är över. Jag kan bara
hoppas. :) 

Personerna runt mig har varit toppen. Många har full förståelse på
att vi är fyra nya som måste lära oss mycket runt omkring.
Det svåra tror jag har varit att jag jämfört lite med gamla chefer och
kollegor, att jag mellan varven känt att det inte är detsamma. Men
det kan det så klart inte vara. Chefen jag har nu är jättebra, inte på
samma plan som min förra, men hon gör helt klart avtryck och vet
hur en slipsten skall dras. hihi
Likadant är det så klart med alla kollegor runt mig. Det är inte samma
som tidigare, och de saknar jag riktigt mycket mellan varven.
 Men de flesta har ändå imponerat och har faktiskt fått oss att känna
oss som "en i gänget". 

Så i det stora hela ... jag är glad att jag hamnat just här. Det är ett bra
företag, med bra medarbetare. Och ja, jag hoppas få stanna
länge. :) :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar