torsdag 2 juli 2015

HELT FANTASTISKT

Jag blir väldigt glad och överraskad hela tiden av den fantastiska
servicen jag har fått från handläggaren på AF.
Jag har ju haft många handläggare sen jag blev arbetslös, många
av de har jag inte ens träffat. Och de jag har träffat har varit
supersvåra att få tag i. Man kan skicka mail efter mail men aldrig
få ett svar.
Denna jag haft nu innan jag började arbeta är ju helt underbar.
Skickade ett mail till henne igår kväll. Hade lite funderingar nu
när jag har ett arbete. Och plötsligt bara någon timme senare fick
jag svar ... TROTS KVÄLLSTID. Här snackar vi alltså om
engagemang.
Även om jag sagt innan att hon är jättebra och verkligen svarar när 
man hör av sig så hade jag inte väntat mig att få ett svar på kvällen.

Jag är himla glad att jag för tillfället slipper det här med AF, redovisningar
och annat som måste göras när man är arbetslös. Men det är som
med allt annat, det blir alltid lite efterarbete. Så ja, jag har en del kvar
att pyssla med innan jag slipper de helt. :) :) 

Och när det nu är så, är jag glad att jag har en handläggare som faktiskt
försöker att hjälpa till istället för att stjälpa. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar