torsdag 2 juli 2015

GLÖM INTE VATTEN

Jag var ganska slut igår kväll, slocknade långt innan TV-program och
allt annat skulle vara över för min del. Jag tror det var dagens hetta 
som gjorde mig extra trött.
Det var ett bra tag sedan jag kände av den här riktiga hettan, och på väg
hem från jobb var det riktigt jobbigt, såg nästan inget för värmen. Och ja,
nu vet jag ju varför, har haft sådana känningar förr ... INGET VATTEN.
Jag vet att det är jätteviktigt att dricka mycket vatten, och speciellt när
det är varmt ... då bara MÅSTE man dricka mycket. Igår tror jag inte
att jag drack en droppe vatten på hela dagen. Så det är inte så konstigt
att jag kände mig helt utmattad och nästan uttorkad i kroppen.
Den här dagen ser inte ut till att bli svalare, så det får bli mycket vatten
för min del idag.

Nu blir det i alla fall morgonkaffe så kroppen kommer i balans. :) :) 
Ni andra får ha en bra dag. Var rädda om er där ute och var
försiktiga i solen.
Ha det bäst, så  hörs vi senare.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar