söndag 3 augusti 2014

INKOMNA FRÅN ÅSKAN

Hej hej alla underbara.
Nu är vi äntligen hemkomna efter en riktigt kul dag ... dock 
något för het för min del. Ett tag trodde jag ärligt att jag skulle 
få stanna kvar där uppe i Hillerstorp ... i en vattenpöl eller 
liknande. Mina kläder var helt dyngsura. :) :) 

Och en sak har jag lärt mig idag ... man skall inte ha sin bluetooth
igång i onödan, batteriet tar ju verkligen stryk av det. Precis när 
vi skulle sätta oss att smaka på den helt ljuvliga kvällsbuffén så 
lade telefonen av. Och jag som är en riktig mobilnörd kunde varken 
ta bilder eller blogga. Usch vad jag led när jag var helt avskärmad 
från omvärlden. hahaha

Det kommer upp en del bilder här inom kort. Men just ikväll vill 
jag bara precis få tvättat bort svett och damm från vägarna ... och 
få krypa ner under täcket ... det ÅSKAR ju. :( 

Sov gott alla ni som fortfarande är vakna. Jag hoppas ni haft en 
bra dag och kväll.

Godnatt på er...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar