måndag 4 augusti 2014

SLAPP KÖRA SJÄLV

Det blev ju ingen åska, lyckliga jag hehe. 
Jag hade dock ordnat skjuts dit av Dennis ifall att om. Nej då, 
han behövde uträtta lite och samtidigt arbetade inte jag så väldigt 
många timmar, så det passade alldeles utmärkt. :)
Jag är ju lite smålat av mig. Är inte så överdrivet road av att köra
bil, så jag tar alla chanser jag kan få till att låta någon annan köra. :)

Nu tänker i alla fall jag krypa ner under täcket och krama kudden.
Känner mig sliten efter kvällens arbetspass ... dessutom skall jag på det
ganska tidigt i morgon bitti, börjar redan 06.30.
Så jag säger godnatt till alla söta nu. Jag hoppas ni haft en bra dag och
en ännu bättre kväll.
Sov gott och ha några ljuvliga drömmar. :) :) 

... och det blev lilla pyret som kom och hämtade farmor ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar